Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi do nich. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami używając formularza kontaktowego.

1. Czy produkty w sklepie są oryginalne?

Tak, nasz sklep oferuje wyłącznie oryginalne produkty pochodzące od legalnych dystrybutorów. Jakość i autentyczność oferowanych przez nas produktów są dla nas priorytetem, dlatego współpracujemy tylko z renomowanymi producentami.

2. Czy oferujecie pojedyncze karty na sztuki?

Tak, oferujemy pojedyncze karty. Możesz przeglądać ofertę pojedynczych kart na naszej stronie internetowej lub skorzystać z wyszukiwarki produktów, aby znaleźć konkretne karty.

3. Czy wyprzedany produkt będzie ponowny dostępny?

Każdy produkt, który został wyprzedany, ma szansę ponownie pojawić się w sprzedaży. Aby nie przegapić okazji na zakup, zachęcamy do aktywowania opcji "Powiadom o dostępności" na karcie poszukiwanego produktu. 

4. Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w asortymencie sklepu?

Jeżeli szukasz kart lub produktów, których aktualnie nie ma w naszej ofercie, możesz skorzystać z formularza na naszej stronie Szukam produktu i dokładnie opisać poszukiwany przedmiot. Każde zapytanie jest rozpatrywane i wyceniane indywidualnie, zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych.

5. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki zależą od wielu czynników, takich jak ilość produktów i lokalizacja dostawy. Możesz sprawdzić koszty wysyłki podczas składania zamówienia, przed dokonaniem płatności lub na naszej stronie Metody dostawy.

6. Jak długo trwa wysyłka zamówienia?

Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki oraz lokalizacji dostawy. W większości przypadków zamówienia są wysyłane w ciągu 48 godzin od momentu opłacenia zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się na naszej stronie Realizacja zamówienia.

7. Jakie metody płatności są dostępne?

Akceptujemy wiele różnych form płatności, które opisane są na naszej stronie Formy płatności. Preferowaną metodę płatności można wybrać podczas składania zamówienia.

8. Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione produkty?

Tak, oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany zakupionych produktów w przypadku uszkodzenia lub niedopasowania. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie Zwroty i reklamacje.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl